2018. november 12., hétfő

Kendall Ryan - Szeress és hazudj

 Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!





Cím: Szeress és hazudj
Író: Kendall Ryan
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: „Fogalmam sincs, miért adta el a szüzességét potom egy millióért. Mindegy is, én vagyok, aki először magamévá tehettem. Sokat érek vele, mondhatom. Különleges az ízlésem, sajátosak a szexuális hajlamaim. Kissé válogatósabb vagyok az átlagnál. A szűz lányok kitanítása finomságot és türelmet igényel – ami nekem nincs.”
Sophie Evanst sarokba szorították. A testvére élete a tét, ezért csupán egyetlen lehetősége van, hogy kiverekedje magát ebből a helyzetből: el kell árvereznie a szüzességét egy exkluzív erotikus klubban. Miután a legtöbbet ígérő Colton Drake hazaviszi magával, Sophie hamar megtanulja, hogy semmi sem az, aminek látszik, ha erről a csodálatosan zűrös pasasról van szó. Az együttlét olyan kihívásokat jelent Sophie számára, amilyenekre egyáltalán nem számított, és felébreszti benne a vágyat olyan dolgok iránt, amelyek korábban eszébe sem jutottak.
A New York Times és a USA Today bestsellerszerzőjének bűnösen csábító erotikus regényében mindennek ára van, és a szerelemért kell a legtöbbet fizetni.



Kritika:


Borító:  Igazán figyelem felkeltő, titkokat és egyéb nyalánkságokat ígér, ami felkelti az ember figyelmét. Csodás! :D
Tartalom: Adott Sophie, egy lány akinek az ikertestvére petefészek rákban szenved, és minden vágya segíteni neki. Sok helyen próbálkozik, sztriptízbárban is ahol a főnök egy javaslatot tesz neki, ami eléggé illegális, hisz áruba bocsájtja a szüzességét. Az aukción ott van Colton Drake is, aki kíváncsiságból jött erre az aukcióra, de a végén Sophiet veszi meg, "szexrabszolgaként". Persze a lánynak az első benyomása Coltonról, hogy egy érzéketlen tuskó és már az első este elveszti a szüzességét, viszont kellemeset csalódik, mert Colton magához képest figyelmes a lánnyal. Megad neki mindent amire szüksége van, sőt talán többet is, de még se ér hozzá, ami már kezdett egy kicsit idegőrlő lenni, hisz őszintén arra számítottam, hogy kiélvezi Mr. Drake, hogy ilyen gyönyörű lányt kapott. Hát pont nem, de ez volt a legjobb meglepetés amiben részem volt. Colton és Sophie lassacskán kerülnek egymáshoz közelebbről, a férfiról kiderül, hogy szüksége van Sophiera, arra amit mellette érez, hogy nem olyan pénz éhes, mint Stella. Fokozatosan közelednek a pillanathoz, mikor Sophie oda adja magát és mikor már azt hiszi az olvasó, hogy megtörténik, na akkor töri össze a reményeit az író. Fogalmam sincs, hogy utáljam, vagy szeressem érte, de elérte, hogy megvegyem a sorozat következő részét!

Véleményem: Nem egy kalandos történet, nem az a hű, de nagy csavarok vannak benne, de élvezhető, lefoglalja az embert és a végén pedig eléri, hogy akard tudni, mi történik a következő részben. Megvan a maga szépsége, egy erotikával fűszerezett, önfeláldozó történet, bár azért sajnáltam, hogy nem hallhattam többet Sophie iker testvéréről, a családi életéről, esetleg Coltonról, de szerintem a következő részben minden egyes kérdésemre választ fogok kapni. Kellemes élmény volt, hogy egy minden napos problémát vett elő, nem másolta a Szürke ötven árnyalatát, azzal a tipikus, pénzes vagyok, mindent megkapok és kíméletlenül szeretkezem mindenkivel típusú pasival. Colton karaktere hű maradt a valósághoz, képes volt a gyengédségre és a keménységre is egyszerre, nem próbálta magabiztosabbnak állítani magát, mint amilyen. Talán ezért is tetszett meg, ezért is sorolom őt is a könyves álom pasik közé.
Sophie személyisége talán egy kicsit túl jó, szerettem volna többet megtudni a gondolatairól, hogy mit gondol a testvéréről. Erotikusnak regénynek helyt áll, egy kapcsolat lassú felépítésének is, de a bennem maradt kérdésekre még nem kaptam választ. 
A vége, na az felért egy pofon vágással, tényleg nem számítottam rá és ez felborzolta a kedélyeket, amiért biztos vagyok benne, hogy aki a kezébe veszi máris akarja a folytatást és megcibálni jó erősen Stellát, amiért a drága Sophieval olyan csúnyán mert beszélni. 
Kedvenc karakter: Colton, egyértelműen ő. 



Ha megszeretnéd rendelni, kattints ide!




Összességében:
A romantika és erotika rajongóinak ajánlom, biztos nagy élvezetet nyújt, majd nekik ahogy nekem is! Nem fogja vissza a pikáns beszédet, szóval vigyázzon aki a kezébe veszi, mert megéget a belőle áradó szenvedély! Megérte elolvasni és örülök, hogy eme könyv a könyvespolcomon foglal majd helyet!


Kedvenc idézetek:



- Gyere - szól oda Pace-nek -, haza kell vinnünk a hercegnőt, hogy leszophassák!
Igen, kérlek!



Már attól ellágyulok, ahogy hozzám bújik éjszakánként, már ez emlékeztet arra, hogy az élet több, mint puszta létezés. Hogy van, amiért érdemes élni. 



- Mindig a rákos lány ikertestvére voltam. Soha nem önmagam. És bár tartok nem tartok ott, ezúttal nyertem némi teret, amire nagy szükségem van. Mintha lenne élet a kórházon és a bénító aggodalmon túl is. Rádöbbentett, hogy még soha nem éltem igazán. Pedig kellett volna. Ha Becca betegsége megtanított valamire, hát arra, hogy az életet egy szempillantás alatt el lehet venni az embertől. Én csak pocsékoltam az időmet. És bár nem tudom, mi lesz majd, azt tudom, hogy nem akarok úgy élni tovább, ahogyan eddig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése