2019. február 18., hétfő

Anne L. Green - Érzéki Csábító

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!




Cím: Érzéki Csábító
Író: Anne L. Green
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Ahhoz, hogy meglásd a lényeget, nem ítélkezned, hanem szeretned kell! Bár Niko és Olivia ellentétes oldalon játszott, a sorsuk egyre inkább összefonódott. A kölcsönös vonzalom és a tragikus körülmények egymás felé sodorták őket. Hiába tudják mindketten, hogy a köztük lévő fellángolásnak nem lehet jövője, már nem a józan ész, hanem az érzelmeik irányítják őket. A legnagyobb küzdelmeket már nem az ellenfeleikkel, hanem a saját démonaikkal vívják.
Olivia lelke bosszúért kiált, melyhez az erejét Nikoból nyeri. Nikoról viszont mindennap lehull egy újabb álarc. Oliviára van szüksége ahhoz, hogy visszataláljon eredeti önmagához. A határok elmosódnak. Felvállalva az egymás iránt érzett szenvedélyt, beláthatatlan következmények áradata zúdul a nyakukba. Niko hiábavaló csatát vív saját múltjának elnyomásáért, egy új élet megteremtéséért. Rá kell döbbenniük, az elkövetett vétkeik elől nem menekülhetnek.
Ahogy telik az idő, úgy lesz egyre nagyobb a kockázat is. Az ellenségeik pedig lesben állva várnak, hogy hibát kövessenek el…

Az Érzéki csábító a Csábító-sorozat második része. A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt írónő legújabb, szenvedélyes és váratlan bonyodalmakkal teli modern kori romantikus történetében semmi nem az, aminek látszik. A történet a Végzetes csábító című kötetben folytatódik.





Kritika:

Borító:  Örülök, hogy megváltoztatták a borítót, sokkal jobban tetszik ez a fajta változat. Süt róla az a szenvedély ami a könyvben is megtalálható. 

Tartalom: A történetünk ott folytatodik ahol abba hagytuk. Olivia és Nico küzd a vággyal amit egymás iránt éreznek egészen addig a pillanatig míg nem tudják féken tartani magukat. Megadják magukat a szenvedélynek és elindulnak egy úton, amit már nem hallogathatnak. Nico félve veti le Olivia előtt az álarcait, a nő egyre többet tud meg a férfiról, közben a körülöttük lévő emberek hangoztatják, hogy ennek nem lesz jó vége. Milyen jól érzik. Nico és Olivia belevág egy kapcsolatba, de sokat kell szenvedniük, lemondaniuk egyes dolgokról, hogy a kapcsolatukat képesek legyenek fent tartani. Nico minden idegvégződésével igyekszik megvédeni Oliviát, tanítgatja, felkészíti jó pár dologra. Titkok derülnek ki, rájönnek, hogy ki is az aki videókat küld neki, hogy derítse ki, mégis hogyan halhatott meg igazából a lány öccse. Az utolsó fejezeteknél azt hinné az ember, hogy minden rendben lesz, veheti fel a szép ruháját az esküvőre, de hát egy pillanatra lankad az ember figyelme és beüt a gebasz:) Épp úgy, ahogy az Érzéki Csábító végén. Anne L. Green nem hagysz nekem nyugodt éjszakát!:D


Vélemény: Amit vártam a 2019-es évben talán a Csábító sorozat folytatása. Sőt, tuti, az írónő kilóra megvett az első részével és a másodikhoz is nagy reményeket tápláltam, de ekkorát! Anne L. Green túl szárnyalt mindent amit hittem. Viszont egy icipicit csalódtam is, leginkább Olivia karakterében akit erős, karakán nőként ismertem meg, és mégis ő volt az aki félt a kapcsolattól és ez nagyon bosszantott sok ideig. Szegény Nicot nagyot sajnáltam, hogy ilyet kell átéljen, nagyon megdolgoztatta őt Via. De hát megérte, borzasztóan aranyosak voltak mikor a lányban tudatosult, hogy "Atya ég, Nico nem viccel, tényleg szeret" és ehhez hasonlók. Nicoba meg szerelmes lettem, nagyoooon. Azt hittem az első rész után nem lehet jobban szeretni, de tévedtem. Néha már azt gondoltam, hogy ha Oliviának nem kell, szíves örömest elfogadom én. :D
Szóval visszatérve a történetre, ez volt az év első befejezet könyve és annyira nagyon örültem, hogy egy ilyen csodával kezdhettem az évet. Mondjuk már Február van, de no problem, lassan haladj tovább érsz:D

Összességében: 
Tetszett? Igen. Várom a folytatását? Igen. Legszívesebben oda rohannék az íróhoz és esdekelnék neki, hogy adja ide a folytatást? Még inkább igen! :D






A könyvet megtudod rendelni
az Álomgyár oldalán most
15%-os kedvezménnyel!





Kedvenc idézetek:


[...] A harag és a bosszú rossz tanácsadó, ha haragszol valakire, az olyan, mintha mérget innál és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle. [...]

- Otthon? Elfoglalt? Csak nem kipróbáltad a játékszert? - pakolta tele a képernyőt röhögő fejekkel.
Ha-ha-ha! De honnan veszi ezt?
- Akartam, de... - elakadtam. Ezt nem fejthettem ki.
- De mi?
- Hosszú - akartam lezárni. Túl fáradt voltam most ehhez.
- Mi, a vibrátor? - jelent meg a monitoron. A homlokomra csaptam. 



- Te nagyon is létezel - csókolt meg Olivia lágyan.
- Látod, amikor ilyen hevesen ver tőled a szívem, én is elhiszem - eresztettem ki lassan a levegőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése