2020. május 4., hétfő

Emma Chase - Felséged szolgálatában

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak! 






Cím: Felséged szolgálatában
Író: Emma Chase
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Logan St. James a pályák rossz oldalán nőtt fel, egy olyan családban, ami a törvény rossz oldalán áll. De mára már el tudja takarni a tetoválásait és a sebhelyeit egy tiszteletre méltó egyenruhával. Jóképű, hűséges, bátor, ügyes kezű… és más testrészeit is elég jól tudja használni.Bármelyik nő büszkén vállalná őt.
De ő csak egyetlen nőre vágyik.
Éveken keresztül figyelt rá, védelmezte, fogta a haját, amikor háborgott a gyomra, megtanította, hogyan húzzon be valakinek vagy miként ismerjen fel egy hazudozót.
Még mindig róla álmodozik. Érte feláldozná akár az életét is.
De a csodaszép Ellie Hammond nem az ő súlycsoportja.
Mindenki ismeri a testőrök szabályait: Soha ne kalandozzon el a figyelmed! Soha ne téveszd szem elől! És soha ne ess szerelembe!



Vélemény




Talán nem hülyeség ha azt mondom, az elején borzasztóan dühített, hogy ennyire ugrál az időben, lehetett volna több cselekmény is, magyarázat, de a végén megértettem, hogy amúgy csak be akarta mutatni nekünk, hogy hogyan jutottak el egymáshoz. Őszintén, tetszett ez a megoldás is, de sokszor éreztem, csak a lapokat tölti ki vele, alig van ötlete, és ez nagyon zavaró tudott lenni. Az elején idegesített is, nem értettem mégis miért teszi, már azt se tudtam hogyan is képzeljem el a karaktereket. Mikor végre egyenesbe került a dolog, elkezdődött az izgalom, Ellie és Logan története látványosan és fényesen bontakozott ki előttem. Ellie felnőtt, elhagyta a gyerekes dolgait, de talán ez hiba volt. A tetoválása, az életről való gondolkodása teljesen beszippantott, eszembe jutottak az én elveim, amiket megígértem magamnak, de valahogy sose tudtam teljesíteni. Ellie visszahozta belém ezt a hitet. 
Logan, oh ez a férfi a halálom lesz! Nemcsak Ellie-nél volt karakterfejlődés, Logan is sokat változott. A történet során lassan puhult meg, belátta, hogy nem nyomhatja el a vágyait, hanem a felszínre kell engedje, különben már azelőtt elveszíti, mielőtt megkapná. 
Ez a könyv rengeteg dologra tanított meg, kezdve azzal, hogy éljek, a magam ura vagyok, és lehetek akármilyen magas rangú, a szerelem akkor is rám talál, és úgy elsöpör, mint ha nem éltem volna előtte. Egy új kezdet, egy olyan lehetőség amit nem szabad elszalasztani. Ellie és Logan már megkapta a maga befejezésüket, már csak a sajátunk hiányzik. Emma Chase minden alkalommal elvarázsol a könyveivel, ez most se történt másképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése