2018. augusztus 20., hétfő

Ruby Saw - Az igazi

Cím: Az igazi
Író: Ruby Saw
Kiadó: MyBook
Tartalom: Egy nő. Egy férfi. Temérdek pillangó. Egy érzés, melyet mindenki élete során csak egyszer érez. Liv Jackson életében hosszú, és keserves út vezet az igazihoz, de most végre úgy érzi, hogy révbe ért, hogy megtalálta. Virágok, szerelmes pillantások, erotikus testbeszéd, és olyan heves szívverés, ami az egekbe repíti a vérnyomást. Ez lenne az igaz szerelem, csakhogy senkinek nem adják ingyen, még Livnek sem. Az egykor akaratos, és hisztis nőnek két lehetősége van: vagy hagyja tova szállni, vagy harcol. Liv azonban ezúttal felveszi a kesztyűt, és nem engedi elfutni a lehetőséget a boldogsághoz. Útján intrika, féltékenység, és egy régi ismerős is elkíséri. A végén pedig győz a szerelem? Az igazi szerelem?


Kritika:

Először is szeretném még itt is kitombolni magamat mielőtt belefogok a komoly, nagy gonddal összerakott kritikámnak. Mi a fene?! Úristen, ez nagyon aranyos lett, atya ég, hogy lehet valaki ilyen cuki, szexi és gyáááááááááááá, imádom, imádom, jajj atya ég, köszönöm, megélhettem ezt is, zabálnivalóak voltak, tudtam én, hogy okos ez a Liv, muhahaha.
Khm, ennyi is lenne, nos, csapjunk is a lecsóba! (Amúgy, az írónak megjegyzem, hogy miközben olvastam és elértem arra a részre, ahol azt írta "Úgy lefagytam, akár a Windows", öcsém akkor pattant fel a géptől és kezdte el szidni a Windowst, mert lefagyott. Még mindig szakadok :'D ) 
A borító igazán tetszetős, bár kicsit "Az igazi" címet teljesen a nő bőrére tettem volna, hogy jobban látszódjon, de nem baj, tökéletesen olvasható így is! Most kicsit ki voltam békülve a margó méretekkel és valami oltári cukik voltak a kis pillangók a fejezetek elején. Maga a történet, pár hónappal később folytatódott, noha drukkoltam Robnak és Livnek, ez még sem jött össze. A pasi nem értékelte, Liv ott hagyta (meg is veregettem érte a vállát, gondolatban persze). Igazán meglepett, Liv tényleg sokat változott mióta Robbal volt, az első fejezetben is érezhető volt, hogy nem azzal a nyafogós kislánnyal van dolgom, hanem egy érett nővel, akinek benőtt a feje lágya és elakarja tartani magát. A szívem mélyén megkönnyebbültem, sokkal jobban tetszett Livnek ez az oldala, mint a hisztis. Az persze igazán meglepett, hogy Hiro visszatért, de borzasztóan örültem, hogy színre lép a Szamurájunk. Mondtam én, hogy megéri mellette pártolni:3 Meglepett, hogy Hiro (esküszöm, ahányszor leírom ezt a nevet, az angol Hero szó jut eszembe, de szerintem jogosan is :'D) felajánlotta, hogy a cégnél beajánlja Livt, de rettentő sorszerűnek tűnt. Az út kiköveztetett Liv előtt, ő már csak el kellett induljon rajta és ez tökéletes löket volt! Az az ázsiai picsa nagyon szúrta a szememet, rosszabb volt, mint Liv, pedig minden bántás nélkül az nagy szó.
Üdítő élményt nyújtott, a poénok és beszólások csak úgy röpködtek, teljesen kikapcsolt. Látszott a történeten is, hogy ez már sokkal jobb, mint az első, de megértettem, hogy a Pillangó-Hatás első része kellett, hogy Az igazi megszülessen és véleményem szerint, hogy feltörekvő sikert arasson! 


Összességében:

Sokkal jobban tetszett, mint az első rész, talán azért is, mert itt látható volt, hogy nem hamis ábrándról van szó, hanem tényleg az Igaziról. Ajánlom mindenkinek, de először olvassák el az első részt, mert ha nem lemaradnak Olivia Jackson átalakulásáról. Kezdem sejteni miért is a Pillangó-Hatás lett a címe :'D 


Kedvenc idézetek:



Nem tudom, egyébként mire volt jó ez a mérjük össze a farkunkat előadás, de jót szórakoztam. 


- Biztos, hogy csak munkatársak vagytok? - kérdezte David, és a kérdés végén kacsintott egyet.- Nem, az öt törvénytelen gyerekem apja, akik harakirit nyomnak otthon minden délután műanyagkéssel. Most boldog vagy?


- Nemcsak a nőket, a telefonokat is meghülyíted. - válaszolta maróan. 


- Nézd, ha a volt pasimat használtad, akkor használd már a taknyos zsepimet is, légyszi! Te nagyon hülye vagy! Azt hitted, hogy majd kiakadok? Szánalmas picsa vagy! Bepalizod szegényt, hogy nekem árthass. Ugyan kérlek! Kicsit olyan vagy, mint én voltam, csak még nálam is szánalmasabb. Jóval szánalmasabb!- Liv, én... - próbáltam megmagyarázni, de nem hagyott szóhoz jutni. - Semmi probléma, hiszen nem vagyunk együtt! Mondjuk az kissé undorító, hogy miután őt megdugtad, akartál engem visszakapni, de nem haragszom, mert tudom, mekkora kígyó ez a nő. Mondjuk benned is lehetett volna több tartás, de mindegy. Én boldog vagyok. Hiro-val vagyok, ha érdekel, mert Ő számomra az igazi, ha el tudjátok ezt fogadni, ha nem! Ez az állás. Most pedig te menj haza, te meg halj meg, vagy mit tudom én, csak ne lássam a szánalmas képedet!


- Kérsz valamit?- Pár perc néma csendet. Meg kell emlékeznem a fájdalmas, szingli életemről.


- Az Aisiteru japánul azt jelenti, hogy szeretlek, de nagyon ritkán mondják ott egymásnak, mert ez egy nagyon erős jelentéssel bíró szó. Ha valakinek ezt mondod, akkor egész életedre elkötelezed magadat az illető iránt. Ezt nem elég kimondani, ki is kell mutatni.
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése