2018. augusztus 15., szerda

Meghan March - Vigyél magaddal

Először is köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!





Cím: Vigyél magaddal
Író: Meghan March
Kiadó: Álomgyár
Tartalom: A tengerparton szerettünk egymásba, a paradicsomban keltünk egybe, elvittem magammal a naplementébe. Tökéletesnek kellene lennie mindennek, de az a bizonyos „igen” nem garancia az örökkön-örökkére. Most, két évvel később, alig ismerek magunkra. Ideje újrakezdeni. Vissza a trópusi paradicsomba. Vissza, hogy kiderítsük, vajon meg tudjuk-e javítani a kapcsolatunkat. Nem akarom feladni, meg akarom menteni magunkat, akár kockára is teszek mindent. Két sérült ember. Számtalan titok. Harc az életünkért. Talán megtörünk, de mindent meg kell tennünk. A nemzetközi bestsellerszerző, Meghan March a hatalmas sikerű Vágy-trilógia után újabb romantikus-erotikus könyvekkel örvendezteti meg a műfaj kedvelőit.


Értékelés/Kritika: 

Maga a történet elég érdekesen kezdődik, Kat és Dane a házasságuk második évfordulóját akarják megünnepelni, de ez a nyaralás nem csak a kikapcsólódásról szól. A kapcsolatuk elhidegült, a kölcsönös bizalom megvan, viszont a távolság láthatóan tönkre tette őket, na meg az sem segít rajtuk, hogy szinte semmit nem tudnak a másikról. Lelőttem volna a poént? Dehogy, az igazi kalandok még nem indultak be. 
Mikor először kézbe vettem a könyvet, szerelmes lettem a borítójába (mondjuk mindegyik könyv borítóját imádom), egyszerű volt, letisztult, a lényeget emelte ki, ez esetben Dane-t és Katet, de mégis magában őrzött egy kis egyszerűséget, ami felkelti az ember figyelmét, ez esetben az egyémet is. És még csak a borítónál tartunk! :D Nem olvastam az angol változatot (amilyen gyatra az angol tudásom szerintem egyhamar nem is fogom), de biztosra állítom, hogy aki kézbe veszi, nem fog benne csalódni! A belső tervezés, az elhelyezés és a margó távolság üdítő látványt nyújt a szemnek (főleg jómagamnak, aki ehhez hasonló dolgokkal fog foglalkozni a közel jövőben).
Meghan March stílusa lebilincselő, egy nap alatt felfaltam a könyvet, csak úgy ittam magamba a szavakat, mint aki egy hétig nem ivott vizet. Garantálom, aki eddig azon tanakodott, hogy elolvassa az író könyveit vagy válasszon másikat, annak tuti az elsőt ajánlom. Borzasztó jó könyv, eddig nem találkoztam ilyen témával ami egyszerre dolgozza fel a házasság újraélesztését, kitér a szerelemre, a bizalomra, a testvérisességre, a megbocsátásra és a múlt árnyaira amik általában mindig beleszólnak a "Boldogan éltek míg meg nem haltak..." mondásba. Rettentő jó karakterek voltak, Katet az első pillanattól bírtam a határozott jellemével, de megvolt a maga rossz tulajdonsága is, hogy félt kapcsolatot teremteni, önmagába fordult mikor a leginkább hagynia kellett volna, hogy Dane mellette legyen. Talán mindannyiunkban benne lakozik Kat, lehet ezért is szerettem meg. De Dane! Fhú, az a pasi a halálom, tipikus álompasi akire mindenkinek szüksége lenne: erős, védelmező, hűséges és vicces. Nem utolsó sorban pedig über jól néz ki! De ahogy említettem, nem csak Katnek, de Dane-nek is megvoltak a maga rossz tulajdonságai, ez esetben példaként az őnfejűsége és vakmerősége ami voltaképp besorolható jónak is, de számomra kissé negatív, hisz a saját testi épségét kockáztatta. Argh, ez a pasi egy csoda! <3


Összességében: 

Félve kértem a könyvet, de nem csalódtam, egy szép történettel lettem gazdagabb és szerintem ahogy befejeztem a többi könyvemet, újra neki esek, hogy elmerüljek a könyv csodálatos bugyriba! Ajánlom mindenkinek aki szereti a romantikát, egy kis erotikával meg némi katonai utalással fűszerezve. Na meg ha bővíteni szeretné az álompasik számát:3


Kedvenc idézetek:


Most úgy nézek ki, mint valami kopasztott csirke, és a férjem biztos legszívesebben megfojtana.


- Úgy meglovagolnám, hogy kénytelen lenne új farkat növeszteni, miután végeztem vele.

- Ha ugyanez lesz rajtad, nem fogom tudni elhessegetni a fickókat a közeledből.
Tátva maradt a szám, ahogy felém és Benjie felé biccentett, majd sarkon fordult.
- Azt a mindenit! - suttogtam.
- Így igaz - mondta Benjie visszafogottan. - Az életben nem engedtem volna át neked, ha előbb látom a csodás hátsóját.


Tudok úszni, de esküszöm, ha a Karib-tengerbe borulunk, a szellemem örökké kísérteni ogja Belize összes hajóját. Legalább lesz még egy turisztikai nevezetesség.


- Miért mondod ezt el nekem? - kérdeztem, miután újra felém fordult.
- Mert egy nap nem leszek mellette, és valakinek tudnia kell, min ment keresztül. Kat erős, de mindenkinek vannak határai.
Benjie mélyen a szemembe nézett.
- Mellette kell lenned, ha szükség van rád.


- Nekem csak a feleségem kell! Meztelenül. Olyan szorosan alattam, hogy minden mozdulattal erősebben szorítsa a farkamat a lába között, miközben élvez. Nagyon rég volt már, Kat. Soha többet nem akarok ilyen sokat várni. Érted?


- Meglesz. Nem lehetnek messze. Az egyik hulla még meleg.
Tanner Rome-ra néz.
- A trópusokon vagyunk. Még jó, hogy meleg.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése