2019. július 22., hétfő

Emma Chase - Királyi szerető

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!







Cím: Királyi szerető
Író: Emma Chaise
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Vannak férfiak, akik felelősségteljesnek születnek, és vannak, akiket rákényszerítenek, hogy felelősséget vállaljanak. Henry John Edgar Thomas Pembrook, Wessco hercege megkapta a létező összes kötelezettséget, amit a királyi körökben csak lehet. De nem kezeli valami jól a helyzetet. Lenora királynő, azt remélve, hogy unokája felnő a feladathoz, teret ad neki – csakhogy ha nincs otthon a macska, cincogni kezdenek az egerek. De amikor Henry találkozik egy amerikai tévés producerrel, végre hajlandó meghozni a saját döntését: Üdv a királyi párválasztón! A pártaláló televíziós valóságshow-ban a világ húsz leggyönyörűbb kékvérű nőjét gyűjtötték össze egy palotában. De csak egyikük nyerheti meg a gyémánt fejdíszt, és csak egyikük nyerheti el a jóképű herceg szívét. Miközben Henry jól szórakozik a lányok versengésének szánalmas bohóckodásán, valaki igazán felkelti a figyelmét: egy csendes, szemüveges lány a sarokban, akinek a hangja angyali, a teste pedig egy szentet is kísértésbe vinne. Minél jobban megismeri Henry Sarah Mirabelle Zinnia Von Titebottum kisasszonyt, annál inkább elbűvöli a lány természetes szépsége, az erélyessége, a kedvessége… és a mocskos humora. De ahogy Rómát sem egy nap alatt építették, úgy a megbízhatatlan nemesek sem változnak meg egyik napról a másikra. Ahogy Henry igyekszik jóvátenni a hibáit, úgy nyernek új értelmet a régi szavak a rámenős herceg fejében. Szavak, mint amilyen a tisztelet, a becsület és a szerelem.





Kritika




Borító: A lányt nem igazán így képzeltem el, mint a borítón, de a férfi abszolút teli találat lett!

Tartalom: Wessco hercege, a megzabolázhatatlan Henry, a trón várományosa lett, miután a bátyja lemondott róla. Persze nem akarja elfoglalni, kicsapongó életében továbbra is központi szerepet szeretne betölteni. De egy ilyen alkalommal, mikor kirúgott a hámból, felkereste egy reality-show vezetője. Nem sokáig beszélgettek, de pár nap után Henry úgy dönt, mégis felhívja a nőt, és elfogadja az ajánlatot. Megesik a kiválasztás, a színre fellép a hős nő, aki meglepő módon nem a versenyen vesz részt, hanem a húgát kíséri el. Először minden vicces, a két főszereplő lassan ismeri meg egymást, a védőburok, amit maguk köré húztak, lassan leomlik. A lányok fogyatkoznak, az egymás iránt érzett szerelmük pedig egyre mélyebb. Henry visszaakarja mondani az egész forgatást, de a producer megfenyegeti, ezzel elveszti a lányt, aki olyan fontos volt a hercegünk számára. De amint betoppan a Nagyi, helyre pofozza az unokáját, és végre Henry összeszedi magát.

Vélemény: Borzasztóan imádtam! Khm, szóval kezdjük az elején. Henryt már az első könyvben is megkedveltem, alig vártam, hogy végre a kezembe kaparinthassam és kivégezhessem. Nagyon édes volt Henry, ahogy a lányhoz viszonyult, lassan és észrevétlenül hódította meg. Mikor erre rájöttek, olvadoztam a sorok olvasása közben. Sarah, az a tipikus unalmas lány volt, de valahogy sejtettem, hogy sokkal több van benne. Hát nem is csalódtam, megkaptam amire szükségem volt. Viszont azt is amire semmi szükségem nem volt. Mondják, hogy minden jót, valami rossz követ. Itt is az volt, nagyon mérges voltam Vanessára, de mikor a Lenora helyre tette, nagyon kacagtam. Csipázom az öreg nénit;) Emma Chasetől szeretek olvasni, könnyed, vicces és nagyon tudja hogyan kell megolvasztani az olvasóit, főleg a cuki jelenetekkel. Még a mellék szereplőket is imádtam, nem sokszor voltak jelen, de feleslegesek se voltak, hisz fontos szerepük volt. Főleg Willard, szerelmes lettem abba a törpébe😍 leginkább, hogy abban a méretben van, mint én. Borzasztóan cuki lehet! Most se csalódtam, egy teljes napot áldoztam rá, hogy kiolvassam a könyvet, és azt hiszem a legjobb döntés volt amit tehettem. A szívemig hatolt minden egyes momentum, ahogy bele kezdtem, le se tudtam tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése