2019. október 4., péntek

A. L. Jackson - Elvesznék benned

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!

Cím: Elvesznék benned
Író: A. L. Jackson
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 236
Fülszöveg: Emberek érkeznek az életünkbe. Egyesek maradnak, mások továbbállnak. Néhányukból építkezhetünk, de sokan le is rombolhatnak. Van, aki a barátunk lesz, van, aki az ellenségünk, a szerelmünk vagy éppen a megkínzónk. Amikor Christian Davison betoppant az életembe, tudtam, hogy már semmi sem lesz ugyanolyan, mint régen. 
Elizabeth Ayersnek mindig is New York volt a nagy álma. Egész fiatalkorában azért dolgozott, hogy egyszer odajusson. Christian Davisonnak – felkészülve, hogy egy napon folytassa az apja tevékenységét a jogi cégükben – egyetlen lehetősége volt: hogy jelentkezik a Columbia Egyetemre. Sosem vágyott másra egészen addig, míg tanulótársával le nem ült egy kávézó asztalához. 
Christian akarta a lányt, de Elizabeth jobban ismerte őt annál, hogy átadja magát ennek az erős vágyakozásnak. Mégis kevés olyan dolog volt, ami távol tarthatta őt a fiútól.



Vélemény

Elizabeth és Christian tanulótársak, eddig soha nem találkoztak, hisz a lány San Diegoból származik. A helyzet nem változik, egy tipikus románcot kap az ember, tele tűzdelve szép fogalmazással, mégis egy kissé unalmas cselekmény leírással. Rossz fiú, jó lány felállás, próbálja meghódítani észrevétlenül, megbántja, de végül visszaszerzi. Minden szipi szuper! (Tudom, hogy énekelve olvastad:D ) 
Nem szeretném fényezni, a szép külsőbe bújtatott könyv nem nyerte el a tetszésemet, pedig fülszöveg alapján jónak ígérkezett, de lehet ez az én problémám, túl nagy reményekkel álltam hozzá. 
A szereplőket kissé laposnak éreztem, Elizabeth a végére már idegesített, bár nagyon ritka pillanatokban képes voltam együtt érezni vele. Na jó, tényleg csak egyszer, de nem spoilerezem le melyik résznél. Lehet nekem nem tetszett, de másnak biztosan fog. A fordítással megvoltam elégedve, bár még így se volt olyan élvezetes az olvasása:c 
Christian karaktere mondhatni élvezhető volt, de teljesen kiszámítható minden egyes tette, ami jobban elvette az olvasás kedvét. Hiányzott nekem az egész könyvből valami plusz, egy olyan köntösbe bújtatott üzenet amit elraktározhatok magamnak, hogy nehéz időkben elővegyem, és tanuljak általa. A téma már rongyosra van használva, de vannak akik még így is élvezhetővé teszik. A. L. Jackson nem tett így, amit mérhetetlenül sajnálok, mivel nagyon sok mindent kilehetett volna hozni a cselekményből. 
Úgy látszik ezt a könyvet nem nekem szánták, de remélem másnak elnyeri a tetszését, ha már az enyémet nem!:))


A könyvet megtudod venni az Álomgyár oldalán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése