2018. december 27., csütörtök

Corinne Michaels - Még egyszer, kérlek

Köszönöm az olvasási lehetőséget az Álomgyárnak!




Cím: Még egyszer, kérlek
Író: Corinne Michaels
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Idővel igazán jó lettem abban, hogy mikor szálljak ki a játékból. Először is: a férjem. Életem legjobb döntése volt, hogy elváltam tőle. De egyedülálló anyaként, miközben épp munkát keresek, nem könnyű kifújnom magam. Így amikor egy hírességekkel foglalkozó oldal blogger pozíciója az ölembe hullik, úgy érzem, megütöttem a főnyereményt. Legalábbis az első megbízásig, amikor először találkoztam Noah Frazierrel, aki… gyakorlatilag meztelen volt és nedvesség csöpögött róla. A szívem majd kiugrott a helyéről, és képtelen voltam egy épkézláb mondatot kinyögni. A szépen kidolgozott hasizma, az ellenállhatatlan vigyora és a kristálykék szeme túl tökéletes volt ahhoz, hogy igaz legyen. Úgyhogy mit tettem? Jól berúgtam és megaláztam magam, naná. Én kész vagyok elfelejteni azt a kínos estét, miközben Noah nem szándékszik hagyni, hogy továbblépjek. Helyette inkább megszervezte, hogy egy jelentős tudósítást írjak róla, ezzel biztosítva, hogy még több időt töltsünk együtt. Egyik zavarba ejtő pillanat a másik után, egyik csók a másik után, és mielőtt megállíthattam volna magam, rájöttem, hogy belezúgtam. De amikor bekövetkezik az elképzelhetetlen, vajon hibáztathatom-e őt, ha kiszáll a játékból?
Mit nem adnék még egy utolsó alkalomért…
Corinne Michaels, a New York Times bestsellerszerzőjének legújabb, szívet melengető romantikus története.




Kritika:


Borító: Tetszetős, sötét, mégis élénk szín ami hamar felkelti az ember érdeklődését, úgy ahogy az enyém is tette! 

Tartalom: A történetünk egy váláshoz vezető vitával kezdődik, ahol is megismerhetjük Kristin gondolatait, ahogy a férjét jellemzi és hamar rá is jöhet az ember, hogy nem hiába gondolja azokat. Megegyeznek, hogy a nő elköltözik a háztól, a gyerekekkel együtt. Eléggé nagy hülyeségnek tartottam Scottól, hogy így kidobta a családját, főleg, hogy szegény Kristinnek munka helye se volt. No, de a nőt nem ilyen fából faragták, a barátai segítségével talál magának egy állást és házat is. Egy pletyka blog írójának a pozícióját kapja meg, és egy csábos, közel 40 éves pasival kell interjút csináljon. De ez az interjú és maga a találkozás elég sok bonyodalmat okoz az amúgy is törékeny hajszálon egyensúlyozó nő életében. Mégis, ez egyiküket se igazán foglalkoztatja, belevetik magukat a kapcsolatba, ami ki tudja milyen véget is kap.

Vélemény: A könyv komoly témákat dolgoz fel, az elválás, önmagunk megtalálása, kitartás, gyerek nevelés és még sorolhatnám, de úgyis oda lyukadnék ki. Kezdem is a pozítiv dolgokkal, ami leginkább abban bizonyult meg, hogy izgalmasok voltak a veszekedések, hogy végig nézhettem, hogyan lesz egyre bátrabb a lány és kerül ki Scott hatása alól. Volt rengeteg vicces jelenet, Noah imádni való volt, a lányok pedig tökéletes barátnők, amilyet mindenki szeretne magának! 
Viszont volt benne negatív is, ami elég szembe szúró volt számomra. Első részben az, hogy olyan érzésem volt, mint ha tinédzserekről lenne szó és lényegében a közepétől kapcsolódtak be úgy igazán Kristin gyerekei, pedig szíves örömest láttam volna őket többször. A másik, leginkább Kristin személyisége, ami az elején borzasztóan irritált, de a végén a szívemhez nőtt, mind a négy emberrel. És a befejés! Isteni lett! 
Kedvenc szereplő: Erősen versenyzik Noah és Nicole, mind a ketten baromi viccesek és aranyosak voltak. 



A könyvet itt tudod megrendelni 15%-os kedvezménnyel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése