2019. június 4., kedd

Meghan March - Rád vágyom

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak





Cím: Rád vágyom
Író: Meghan March
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Szórakozik velem. A játékszere vagyok. Legalább nem lesz több adósság. 
Gyűlölni akarom, de a testem nem hagyja. Hogy lehetséges, hogy vágyom rá és egyszerre félek is tőle? 
Figyelmeztettek, hogy össze fog zavarni. Szálljak szembe a testi vágyaimmal? 
Nem sejtettem, hogy totális zűrzavar lesz. 
De tudhattam volna. Ha valamiben Mount benne van, akkor ott nincsenek szabályok. 
Nem fogok behódolni. Nem lehetek gyenge. Követem az elveimet és kihozom a legtöbbet az együttműködésből, anélkül, hogy a szívem és a lelkem sérülne.  Csakhogy neki más tervei vannak…
A Rád vágyom a Mr Mount bűnös élete 2. része. Mount and Keira története a Tiéd vagyok című kötetben folytatódik.
Meghan March erős, érzéki nőkről ír és mocskos szájú alfa-hímekről, akiket térdre kényszerítenek. Erotikus regényei Amerikában hatalmas sikert aratnak, és már a hazai olvasók szívét és a sikerlistákat is meghódította.




Kritika


Borító: Kicsit jobbra számítottam, de ezzel is képes vagyok megbarátkozni!^^


(Annyira megtetszett ez a kép,
hogy nem volt szívem másikat készíteni.)
Tartalom: A sorozat második része ugyanott folytatódik ahol abba hagytuk, kivéve, hogy kapunk egy betekintést Mount korábbi életébe, ha lehet így fogalmazni, akkor a kezdetekre. Szemtanúja lehetünk, hogy miképp kezdte Mount, és mi vezérelte arra, hogy ő legyen a város ura. Közben megmenti Keira seggét a nem halott exférjétől akit végül halottá tesz és ezt burkoltan közli is a lánnyal. (Azt a részt nagyon imádtam:D). Ez a könyv kifejezetten Mount szemszögéből íródik, megismerhetjük a gondolatait, az érzéseit, a véleményét és a sötét titkait is. Keiraval a kapcsolata egyre jobban kezd elmélyülni, egy külsős tanácsnak hála pedig el is viszi Dublinba, ahonnan a lány ősei származnak. Ott levedli magáról a Város Ura szerepet egy időre, új arcát mutatta meg nekünk ezzel a húzással az író. Tőrödik Keirával, noha nyíltan nem is, de burkolt célzásokkal, amit a lány legtöbbször észre vesz. A történet végére már Keira kezdi elfogadni magában, hogy nem utálja Mountot, amikor is bebasz a gebasz, az írónő pedig abba is hagyja a második részt. Amikor megtörtént a dolog, nem akarok spoilerezni, mondom hajtok és nézem nincs. Mondom mi a lópikula? :'D ki voltam akadva nem kicsit.    

Vélemény: Borzasztóan örültem, hogy kevesebb szex van a könyvben, bár itt is megtalálható az erotika, mégis nagyobb hangsúlyt kap Lachlan, mint az előző kötetben. Tetszett a kis szösszenet a régi életéből, bár sejtettem, hogy valami nagyon rossz történhetett vele, és nem magától lett ilyen amilyen. Keirával való kapcsolata elég változó, néha napos, néha nedves (bocsánat, muszáj volt elsütnöm ezt a poént:'D), de mégis van valami ami összetartja őket az adósságon kívűl. A vágy, a munkába oda tett figyelem és elhatározás. Keirát alapjáraton megtudom érteni, a józan esze inti, hogy ne, viszont a kíváncsisága a szívével együtt hajtja a kalandba. Mount pedig pontosan ilyen, teljesíti Keira minden egyes vágyát, és a vége felé pedig kezd kedvesebb lenni vele. Talán ez volt az a pont, ahol Mount bekerült a könyves pasik listámra. A vége viszont kiakasztott, hogy a fenébe lehet így abba hagyni egy könyvet? Hogyaaaaaan?? Ahh, most várhatok heteket, hogy megtudjam, meghal Keira, vagy sem. (Bár tuti nem fog, ha van a sorozatnak befejező része is, és kétlem, hogy azt 1 oldalba sűrítenék bele.)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése