2018. október 13., szombat

Fényes Niki - Széllel szemben

Köszönöm szépen az olvasási lehetőséget az Ekönyvbazárnak és Fényes Nikinek, hogy megírta a könyvet!



Cím: Széllel szemben
Író: Fényes Niki
Kiadó: Ekönyvbazár
Fülszöveg: Miként tudod meghódítani az imádott nőt, amikor olyan sérülései vannak, hogy még te magad sem tudod feldolgozni?
A válasz egyszerű. Forgasd ki minden gondolatából, állítsd fejére a világát, mutasd meg neki, hogy nem minden az, aminek látszik. Donnytól nem idegen a körmönfont ármány, amit igyekszik bevetni a céljai elérésének érdekében. Mindenre képes, hogy meghódítsa szerelme, Kabal szívét.
„Jó útra kell téríteni Kabalt, hiszen vonzódnak egymáshoz, még nincs elveszve semmi.”




Vélemény: Vigyázat spoilert tartalmaz!! 

Mihelyst megtudtam a hírt, hogy Fényes Nikinek új ekönyve jelenik meg, azonnal olvasni akartam! A Feketén fehérenben nem csalódtam, új reményekkel és izgatottsággal álltam neki a Széllel szembennek, számítottam arra, hogy az író nem fogja vissza magát a beszólások és poénok terén és igazam is volt ebben! :D  
Történetünk eleje Donny egy napjába adott bepillantást, néhány információ morzsát is kaptunk a magán életéről, többek között, hogy van három testvére és nagy szenvedélye a madarászás. Az elején egyáltalán nem számítottam, hogy éppenséggel egy török lány lesz a személy akit kiválaszt magának Donny, kicsit nehezemre esett elképzelni egy ilyen karaktert, leginkább a Night Manager sebhelyes arcú lánya jutott eszembe, akit már a sorozat elején megöltek. Oops, spoiler :D 
Szóval Donny meglátta Teresát, eldöntötte, hogy neki ő kell és megszerzi bármi áron. Egek, olvadok ezen a pasin! <3
Teresa viszont ellen állt, nem akart a férfi közelében lenni, láthatóan semmi reakciót nem váltott ki belőle a helyes pasi. Viszont volt egy fordulat, amikor Teresának szüksége volt Donnyra és kicsit sajnáltam, hogy az író bővebben nem tért a tűz okára. Donny viselkedését egyszerre tudtam megérteni és elutasítani. Megértettem, hisz szereti Teresát, olyannyira, hogy képes volt miatta lemondani mindenről és a csillagokat is lehozni az égről, viszont az nem tetszett, hogy hazugságok által csalta tőrbe a lányt, hisz na, szerintem senki se szereti, hogy a szemébe hazudnak. Ettől függetlenül vált a történet valódivá, mint ha a szomszéd Mariska néni történetét olvastam volna a férje vagy hozzá tartozója által megírt valóságban, amolyan "ez van, semmi sem tökéletes" stílusban. Egyre jobban bele mélyedtem a történetbe, Donny végül elérte a célját és sikerült a lánnyal együtt lennie. Volt egy pont viszont, ahol egy mindennapi dologba ütköztem, ez pedig az elhamarkodott, látszatra való ítélkezés. Pofám lesült miközben olvastam, teljesen át tudtam érezni szegény Teresa érzéseit, ahogy próbál nem tudomást venni a tekintetekről amik az arcára szegeződnek. Nekem ugyan nincs sebhelyem és nem is ez a lényeg, hanem, hogy ha valakit meglátunk aki elüt a megszokottól, legyen az kövér, vékony, magas vagy alacsony, esetleg legyen egy sebhelye vagy római katonás stílusú orra, rögtön szemérmetlenül bámulni kezdjük és eszünkbe se jut, hogy addig az a személy mit érezhet. Jómagam is bele esek ebbe a hibába, de nem azért, hogy megszóljam, inkább csak érdekesnek tartom az olyan embereket akik elütnek az átlagtól, mivel ez valaki számára különlegessé fogja tenni, ahogy Donny esetében is láthattuk. A másik dolog volt az, mikor Teresa az anyukájával beszélt és próbálta azt a látszatot adni, hogy semmi baja nincs. Még nagyobb pofon a könyvtől, hisz ez is olyan, amivel a legtöbb ember küszköd, erősnek lenni a szüleink és mások előtt. Őszintén sajnáltam Teresát, biztos nagy teher lehetett számára folyton azt mutatni, hogy semmi baj, jól vagyok és senkinek se beszélni róla, mivel könnyebbnek látszik véka alá dugni az érzéseinket. Donny viszont segített amiért megkedveltem végérvényesen is, hisz borzasztóan rossz lehet látni, hogy a világon akit a legjobban szeretsz, szenved és a kifakadásáért hatalmas plusz pont neki, mert nem hagyta ezt az állapotot uralkodni, de szegény megitta ennek a levét. Itt is sajnáltam, hogy az író bővebben nem tért a napok monoton hangulataira, Donny felhős érzéseire amiért a szeretet nője kidobta, mert a szemére olvasta az igazságot. Ahogy a mondás tartja: "Az igazság néha fáj." 

A könyvet ITT van lehetőséged letölteni. 


Összességében:

Végérvényesen is, tanulságos történet volt, rengeteg tanácsot adott és segített egy picit szembe nézni a saját érzéseimmel, hisz nem futhatok ellenük, de a széllel szembe se mehetek :D (beüt a poén, ehehe).
Fényes Niki hozta a színvonalát, sokat nevettem és el is gondolkoztam néhány résznél, sőt volt, hogy már majdnem elsírtam magamat miközben olvastam Teresa élet történetét. Kellemes kikapcsolódás volt, jobb kedvre derített és adott egy pluszt az életembe amit mindig is szeretek kapni a könyvektől! <3 



Kedvenc idézetek:


- Vacsorázz ma velem, Teresa! - mondta neki, a lány láthatóan meglepődött.- Felejtsd el, nem szeretem a rámenős idiótákat - felelte, de Donny-t nem érdekelte a sértés.- Megmondom őszintén, én egész jól ki jövök velük, ezért is akarok ma veled vacsorázni - vágott vissza.


- Felkísérlek - felelte Donny és már látta, itt megint lesz egy veszekedés.- Kértelek rá? Hallottad te a számból elhangzani a kérést "Dony, kísérj fel" , hallottál te ilyet? - kérdezte és karba fonta a kezeit.  - Nem, mert te Rambó és egy kibaszott ufó közösüléséek a kurva ivadéka vagy, és azt hiszed nem kell egy férfinak felkísérnie. Ja és ki ne hagyjam, hogy nőket dugsz! - vágta oda a érfi.

- Az egyik kollégám felhívott hajnalban, és tudod mit mesélt nekem? Hogy az öcsém száját ő varrta össze az éjjel és hogy a barátnőd ver téged. - Donny se köpni, se nyelni nem tudott. Ez a szakadék széle, és neki most vége van. - Álmomban nem gondoltam volna Donny, hogy durván szereted a szexet, vagy csak rossz fát tettél a tűzre? - kezdte el a cukkolást Simon. - Miért kaptál ki, Donny? Nem voltál hajlandó felvenni a bugyiját? - kortyolt a kávéjába.


- Megcsókoltam, jó? - nézett szikrázó szemmel a testvérére.- Mármint lecsaptál az ajkaira, cserébe ő belecsapott a szádba az öklével? - hahotázott Simon és csapkodni kezdte a pultot.


- Ha romantikus estét szeretnél, akkor főzz neki - vette fel a fonalat Claudia. Ennél a javaslatnál Donny bizony elakadt.
- Nem tudok főzni - jelentette ki.
- Annál jobb, Donny. - A férfi kezdett összezavarodni.
- Szóval az jó, ha odaégetem az ételt? - kérdezte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése