2018. október 7., vasárnap

Meghan March - Véletlen szeretők

Köszönöm a recenziós példányt az Álomgyárnak!



Cím: Véletlen szeretők
Író: Meghan March
Kiadó: Álomgyár
Tartalom: Milyen a férfi? Arrogáns. 
Milyen a nő? Önelégült. 
Gyűlölöm a férfit. 
Vágyom a nőre. 
Két éve folyamatosan elutasítom a pasast. 
Engem pedig minden elutasítás megerősít. 
Nem vagyok egy egyéjszakás csaj. 
Nem érted, hogy nem kalandra vágyom? 
Teljesen megőrjít, nekem erre az emberre nincs szükségem! 
Végül úgyis beleegyezel, nem adom fel. 

A nemzetközi bestsellerszerző, Meghan March a hatalmas sikerű Vágy-trilógia után újabb romantikus-erotikus könyvekkel örvendezteti meg a műfaj kedvelőit.






Vélemény: Spoilert tartalmaz!


Kezdjük is a borítóval, ami ismételten olyan szép és letisztult ahogy Meghan March könyveitől megszokható. A címmel azonban nem vagyok kibékülve, ebből adódóan kicsit másra számítottam, mint ahogy a könyvbe az le van írva. Bár más nézőpontból helytáll, ha a szeretőt nem szexuálisan nézem, hanem éppenséggel szerelemmel. Akkor azt tudom mondani, hogy tökéletes választás. 
Maga a történet már eleve jól kezdődött, hozta azt a pikáns színvonalt amit szeretek Meghan March könyveiben. Bepillanthattunk Justine hétköznapjába amint a barátnőjével beszéli meg Ryker "faroklenyomatát", de Justine igyekszik ezt figyelmen kívül hagyni, több kevesebb sikerrel. Khm, máris imádtam a könyvet.
Ezután ugrott egyet a történet, máris egy bárban volt a hősnő, ünnepelve, hogy sikeres levizsgázott és megkapta az ösztöndíját is. Ahogy az várható volt, Ryker is jelen volt, próbálta becserkészni Justinet, és az alkoholnak hála egy apró kis rést talált a lány védőfalán amit Justine Ryker ellen állított fel magának, ami lényegében abból állt, hogy kerüli minél jobban. Viszont ahogy lekoppintotta Rykert, újabb problémába ütközik, mégpedig abba, hogy a kiskori legjobb barátját ittas vezetésért letartóztatták, és ezzel a jövője is szerte foszlott szegény fiúnak. Az események innen felgyorsultak, Ryker elvállalja, hogy segít Justinenak költözni, de rejtélyes okokból kifolyólag mégsem jelenik meg a megígért napon. A nyár után pedig kezdődik előlről, az úgymond macska - egér harc, Ryker nem adja fel, Justine pedig ellenáll, de az, hogy elvesztette az ösztöndíjat olyan döntésre kényszeríti ami az egész jövőre kihathat. Két lehetőség közül kellett választania, az egyik, hogy munkát szerez egy sztriptízbárban, a másik, hogy elfogadja Ryker apjának az ajánlatát, hogy tanítja a fiát és cserébe az egész tanévet kifizeti neki. Hm, hm, vajon melyiket is választotta? :D Természetesen, hogy a másodikat, de vonakodva, mivel nem tartotta becsületesnek ezt a fajta eljárást. Az események újra felgyorsulnak, Ryker és Justine tanuló társak lesznek, a lány küzd a gondolataival, az érzéseivel és ebben az sem segít, hogy betörések sorozata lepi el a kis "lyukat" ahova beköltözött. 
Justine egészen élethűen lett ábrázolva, voltak erényei és hibái is, amitől a szívemhez nőtt a karakter, főleg miután megtudtam a múltját. Rengeteg ember lehet akinek ilyen élete lehet, és nem hazudok ha azt mondom, képes lehet valaki kilábalni onnan, ha nem is a saját erejéből, de egy kis támogatással ami löketett ad ahhoz, hogy másképp cselekedjünk. Justine ezt a szálat ragadta meg, senkije sem volt, magára támaszkodhatott és arra, hogy a nagyapja - aki mellesleg sajnos meghalt - büszke legyen rá. A szívem facsarodott össze. Ryker meg hiába volt az a tipikus szépfiú, ugyanolyan hibái voltak, mint egy átlagembernek. Titkolózott, eltusálta az igazságot, egy alkoholista anyával élt akit hiába vetett meg a tettei miatt, a szíve mégis előtérbe helyezte. A szívemig hatolt ez a könyv, amiért piros pont jár neki. 
Néhány résznél azonban hiányt éreztem, például Chadről, esetleg Justinenak a Mericával való barátságáról, arról, hogy Ryker milyen kapcsolatban állt az anyjával, hogy mit mondott neki a dékán. Az utolsó fejezetek kicsit zavarosak voltak, úgy éreztem, mint ha abban a pillanatban találta volna ki az egészet az író amiért egy kicsit kiestem a könyv bűvköréből. Jól tudom milyen nehéz lezárni egy történetet, de ez picit elvett a hangulatból, de beláttam, hogy így mégis kerekebb lett a történet, mivel ha Ryker nem tudja meg, akkor valószínű nem képes a dékán előtt letisztázni magukat, és a saját malmukra hajtani a vizet. 



Összességében:

Kerek történet, egy pluszt adott az életembe, egy tippet, hogy ha kitartok valami mellett előbb - utóbb valóra válik:D Szeretem az ilyen történeteket, ezért is ajánlom azoknak akik erőt akarnak meríteni, szeretek a romantikát egy kis erotikával fűszerezve, na meg a helyes férfiakat akiknek nem épp átlagos a "faroklenyomatuk" (úristen, ezt a szót tuti használni fogom :'D ).




Kedvenc idézetek: 


Kezdetben odavoltam a sötét hajáért, a ringó csípőjéért, és tetszett, hogy időnként zavarba jön. De ez a fajta rajongás csak addig tartott, míg ráeszméltem, ő jó eséllyel messze a legintelligensebb lány, akivel valaha találkoztam. Hamar rájöttem, hogy az agya még a többi adottságánál is vonzóbb.


- Igazam van? A csaj, akire azt mondtad, a tiéd lesz, a tanulmányait akarja fizetni és azért vetkőzik.
- Fogd be a szád! Ha bárkinek elmondod, hogy itt láttad, én is elmondom mindenkinek, hogy másodikban dolgod volt egy transzvesztitával.
Brandon hátradől.
- Nem tudtam, hogy travi. A mellei igazinak tűntek. Alig volt ádámcsutkája.
- Egy tökös moccant a dákódra. Ha azt akarod, hogy ez kettőnk közt maradjon...


- Ha az én verzióm szerint működne a dolog, garantált, hogy még tanulás előtt elmennél. Biztos nem gondoltad meg magad? Ígérem, nem bánod meg.
Ennyit a burkolt célzásokról. Ahogy rám néz és vigyorog, elvörösödöm.
Igyekszem visszafogni magam, nehogy elküldjem a fenébe. Inkább összekulcsolom a kezem az asztalon, és előrehajolok. Ha játszma, hát legyen játszma.
- Igazán nincs szükség a közreműködésedre, ha el akarok menni. 


- Most pedig áruld el, mekkora szerszámot hord a gatyájában? Igaza volt Beccának, vagy még annál is nagyobb?
Hirtelen félrenyelem a bort. Miután sikerül visszaköhögnöm, ránézek.
- Nem mondtam, hogy éppen csak megkedveltem?
Merica bólint.
- És ezek után felteszel egy ilyen kérdést?
- Még szép! Egy jó barátnő nem hagyja, hogy a barátnője kis farkú pasikkal randizzon. Az nagyon ciki.



A könyvet ITT tudod megrendelni akciósan! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése