2019. január 12., szombat

Ella Maise - Imádlak, Jason Thorn

Köszönöm az olvasási lehetőséget az Álomgyárnak!


Cím: Imádlak, Jason Thorn
Író: Ella Maise
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Az első perctől kezdve odavagyok érte… 

Jason Thorn… a bátyám legjobb gyerekkori barátja. 
Ó, hogy milyen iszonyatosan szerelmes voltam ebbe a fiúba! Ugye milyen romantikus? Ahogy az ember lánya érzi az izgalmas bizsergést, amikor először átéli, amint szárnyra kapnak azok a híres pillangók – és csakis Jason miatt! Csakhogy egyszer véget ér a tündérmese, sárba tiporják az álmaidat, utána pedig biztos, ami biztos, darabokra törik a szívedet is. Ez a fiú pontosan ezt tette velem. 
Miután túljutottunk az álmok sárba tiprásán, ő lett az a srác, akit messze elkerültem. Amikor egy szörnyű tragédia történt a családjában és elköltöztek, én készen álltam arra, hogy mindörökre elfelejtsem. 
Mára igazi filmcsillag lett belőle. Olyan szupersztár, akiért a nők őrjöngő lelkesedéssel rajonganak. Olyan ez, mint egy valóra vált álom, ugye? Szerintem egyáltalán nem. 
Hogy ki vagyok én? Olive, egy újdonsült írónő. Vagyis hát ÉN írtam azt a könyvet, amit filmre visznek, mégpedig Jason főszereplésével! Ezenkívül az internet azzal van tele, hogy én vagyok az a szerencsés lány, akit a szupersztár Jason Thorn hamarosan feleségül vesz. 
Most megint azt gondolod, hogy a világ legmázlistább csaja vagyok? Hát nem. Szó sincs semmi ilyesmiről. 
Ella Maise, nemzetközi bestsellerszerző első, magyar nyelven megjelenő kötetében kilép a hétköznapok szürkeségéből, és egy varázslatosan romantikus világba repít.



Kritika: 

Borító: Imádom! (Jason Thornt :D )
Tartalom: Az elején egy kisebb betekintésbe von az író Jason és Olive megismerkedéséről, majd pár hónapos ugrásokat végez, amik nem is bontják fel a mű kezdetleges hangulatát. Igazán aranyos ahogy egy 7-8 éves kislány milyen határozottan kijelenti, hogy bele szeretet egy 11-12 éves kisfiúba. Ugrunk újra, egészen napjainkig, mikor Jason Thorn már egy híres színész és olyan szoknyapecér amit még Augustus császár lánya is megirigyelhetne. Olive Taylor első könyves író aki a Sajgó lélekkel a sikerlisták élére került és megakarják filmesíteni a könyvét. Na és kit találnak bele főszereplőnek? Persze, hogy Jason Thornt, akinek a "társai" megkérik, hagyja abba az egy éjszakás kalandokat, mert rossz fényt vet a munkájára amiért Jason annyit dolgozott. Olive és Jason újra találkoznak, a lány szíve majd elolvad, hogy láthatja gyermekkori szerelmét. A munkálatok lassan elkezdődnek, Jason és Olive egyre közelebb kerülnek aminek az lesz a vége, hogy egyességet kell kössenek, hogy a férfi jó híre fent maradjon. Feleségül kell vennie Olivet, aki először nem repes az örömtől, de jó szívének hála bele megy és összeházasodnak. Olive eltávolodik két barátjától is, akiből Char féltékenységi okoknál fogva bosszút áll a lányon azzal, hogy bedrogozza a férjét és lefényképezi, majd elküldi egy magazinnak. Húhú, ez aztán a bosszú, pedig Olive semmi rosszat nem tett ellene. Mikor megtudja, haza megy a szülői házba és lehull a lepel az eddig titkokat övező házasságról. De hogy hogyan is végződik? Na azt tuti nem lövöm le!

Vélemény: Fantasztikus volt! Megvolt az a hangulata, hogy egyszerre olvadtam el a cukiságtól, nevettem a poénokon és egész testem bizsergett a pikánsabb részeknél. Egyszerű volt, mégis benne volt az, hogy na, ez bárkivel megtörténhet és lehet, hogy a gyermekkori szerelem valóra válik, hisz kinek ne lett volna valaki, akiért odáig volt? Vérpezsdítő volt, minden oldala lekötött, az írónő pedig magával ragadott akárcsak egy hurrikán és addig nem eresztett míg az utolsó oldalra nem értem!

Összességében:
Merem ajánlani mindenkinek, aki egy új történettel akar gazdagodni, kedveli az álmokból valóra  vált csodákat és egy Adonisz sem riasztja vissza aki kissé szar múlttal mégis fantasztikus jellemmel rendelkezik! 






A könyvet itt tudod megrendelni 30%os kedvezménnyel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése