2019. január 27., vasárnap

Vi Keeland - Órákon ​át kívánlak

Köszönöm a recenziós
példányt az Álomgyárnak!




Cím: Órákon át kívánlak
Író: Vi Keeland
Kiadó: Álomgyár
Fülszöveg: Cain Westtel egy bárban futottam össze. Észrevette, hogy mogorva tekintettel méregetem, és azt hitte, hogy fel akarom csípni. Amikor csevegni próbált velem, nyomban helyre tettem, és megmondtam neki, hogy egy hazug, csaló és önimádó seggfejnek tartom. 
Ez az elbűvölő külsejű szemétláda ugyanis meghívta vacsorázni a legjobb barátnőmet egy luxusétterembe, és a mézes-mázos szövegével az ágyába csalta – csak azt felejtette el közölni, hogy nős. 

Megérdemelte, hogy úgy lehordjam, de még ennél is több járt volna neki azért, amit tett. 
Különösen akkor kezdett bizseregni a tenyerem, amikor az az elviselhetetlen, önelégült mosoly megjelent azon a tökéletes metszésű arcán, miután kiosztottam. 
Csakhogy később kiderült, hogy nem a megfelelő fickót rohantam le a tirádáimmal. 
Hoppá! 
Megszégyenülten húztam el a bárból, bocsánatkérés nélkül. De túltettem magam a dolgon, mert tudtam, hogy úgysem botlom bele a jóképű idegenbe még egyszer az életben. 
Ebben a hitben ringattam magam… míg másnap reggel be nem mentem az egyetemre. 
Üdvözlöm, West professzor, az új oktatási asszisztense vagyok! Ön alatt fogok dolgozni… persze csak átvitt értelemben. 
Bár nem lehet rossz dolog az sem, ha az előbbi kijelentést szó szerint értelmezzük. West professzor alatt lenni igazán kellemes élmény lehet. 
Szédítően izgalmasnak ígérkezik a mi közös munkánk, professzor úr…





Kritika: 



Borító: Mikor megtudtam, hogy új borító tervet kap a könyv, megörültem, de azt nem gondoltam, hogy ennyire elégedett leszek a külsejével. Fantasztikus, imádom!
Tartalom: A történet lassan indult, ha őszinte akarok lenni akkor az eleje kicsit összezavart, nem értettem néhány dolgot, de ahogy beindultak az események végül én is képbe kerültem. Rachelnek két munkahelye van, az egyik az egyetemen, a másik egy bárhoz hasonlító étteremben. Éppenséggel a bárban tartózkodik barátnőjével akinek szerelmi bánata van, mivel egy házas férfi átverte. Rachel megtudja, hogy melyik fiú is az, többé-kevésbé, és úgy gondolja jól leosztja érte. De az este végére kiderül, hogy nem is az, aki tönkre tette a barátnőjét. Igyekszik elhúzni a csíkot, de szerencsétlenségére másnap ott találja az egyetemen és kiderül, hogy a férfi a professzor aki tanítani fogja és ő meg az asszisztense. Ennyit a fülszövegből is megtudtam, majd jöttek a cselekmények, Caine emlékei, és a vágy ami körbe lengte őket. Először találkozókkal indítottak, azt mesélték be maguknak, hogy csak a munka szempontjából, de ahogy egyre több időt töltöttek együtt, a dolgok megváltoztak és nagy nehezen ők is elfogadták ezt. Viszont volt egy pillanat, mikor Caine emlékei értelmet nyertek és kiderült, hogy miért is ismerős számára Rachel. No, de nem lövöm le a poént;)) 

Vélemény: Mikor először a kezembe vettem, nagy reményeket fűztem hozzá, hisz a Beosztottban nem csalódtam. Sőt, ebben sem! Vi Keeland szörnyen jól bánik a szavakkal, a fordítás nekem bejött, bár néhány helyt idegesített az "evvel" vagy "avval" szavak használata. Kicsit kirázott a könyv hangulatából. Két részletben sikerült elolvasnom, és még csak azért is fent maradtam egy éjszakát, hogy befejezhessem! Minden pillanatát imádtam, volt az a rész, ahol Caine amolyan megvilágosodáson esik át. Meglepődtem, nem számítottam erre a fordulatra, de helyén való volt, ami szerintem alapos munkát követelt meg. Az meg még inkább dobott a hangulaton, hogy nem ateista szereplőket alkotott meg, hanem olyanokat akik hittek egy felsőbb hatalomban és a templom volt az a hely, ami újra összehozta őket.  Egy ideje pedig elkezdett érdekelni a tanár-diák kapcsolatok, és mit ad az ég? Pont a karjaimba hullott egy ilyen.  I.M.Á.D.T.A.M!
Kedvenc szereplő: A pap, igaz keveset szerepelt benne, de nagyon tetszett! 


Összességében: 
Hogyan tegyünk össze egy hibát, tanár-diák kapcsolatot és Isten elképzelhetetlen nagy hatalmát? Kérdezd Vi Keelandet, ő pedig a kezedbe fogja adni ezt a könyvet! :D Kitűnő helyet fog kapni a polcomon, hisz ez egy kitűnő könyv, amibe szerelmes lettem, és nem csak Caine miatt! <3








Most megrendelheted 

erre a linkre kattintva! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése